Futás a Kopasz hegyre

A hétvégén egy festői környezetben edzhettünk mégpedig a tokaji kopasz hegyre tetejére futottunk fel. A karate klubból Csaba Senesei, Gyuri Sempai, Én és Eszter vettünk részt, a távot ketten futottuk le. Az időjárás rendkívül kellemese volt, egészséges környezetben futhattunk. A tokaji hegyre vezető út hossza 5 km és a szintemelkedés 510 m, a szerpentinen felvezető út emberpróbálónak bizonyult, mivel nem egy sík futásról volt szó, nagy szerepet kapott a helyes futó technika kivitelezése valamint önmagunk legyőzése is! A táv vége felé haladva egyre nehezebbnek bizonyult a terep egyre meredekebb emelkedőkkel, ahol sokszor be – bevillant egy idézet: aKARAT Erő! Összességében szerencsésnek mondhatom magam, hogy részt vehettem egy ilyen futáson ilyen jellegű “terhelésen” is! A jövő héten a KLUB újra megpróbálja meghódítani a csúcsot, újabb célt kitűzni magunk elé!! Köszönöm szépen edzőimnek: Csaba Senseinek és Gyuri Sempainak.

Bokor Róbert

OSU!

Az alapozás finisébe érkeztünk

A nyári pihenés, szabadságok ideje alatt is folyamatosan edzett a csapat, s főleg alapozó jellegű munkát végeztünk el! Iramfutások, sprintek, fartlek futások, kettlebell, súlyzós munka, kata, küzdelem mind mind szerepelt az alapozó edzések között. (tovább…)

II. Debreceni futókarnevál Shogunosokkal

Augusztus 18 és 19-én a Debreceni Kilométerek Sportegyesület-Hajú Rendészeti Sportegyesület közös rendezésében –immáron második alkalommal– kétnapos futókarneválon mozoghattunk. A versenyeknek, mint tavaly is, az Erdőspusztai Arborétum adott otthont. Gyönyörű környezet, és mindkét napon remek jó idő várta a kilátogatókat. Vasárnap az ”Őrült futás” került lebonyolításra, hétfőn pedig a ”Terep félmaraton”. (tovább…)

Egy éve távozott közülünk Csabi

08.04.-én látogatást tettünk, csapatunk képviseletében Kardos Csabi szüleinél, Gáborjánban. Az egy éve motorbalesetben elhunyt csapattársunk sírjához is ellátogattunk, s leróttuk kegyeletünket.
Nagyon biztató volt látnunk Csabi ikertestvérének, Gergőnek a felgyógyulási állapotát! Nagy változást tapasztaltunk az idegrendszer felépülésében! Gergő nyelvvizsgára készül, edz, fut, s ősszel remélhetőleg már karate edzésre is ellátogat!